A Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. mint a feladatlista (www.feladatlista.hu) rendszer üzemeltetője (továbbiakban Szolgáltató), valamint a Szolgáltató által üzemeltetett rendszert igénybe vevő felhasználó (továbbiakban Felhasználó) közötti együttműködés tartalmát, a felek jogait és kötelezettségeit az alábbi általános szerződési feltételek tartalmazzák.
1. Értelmező rendelkezések
1.1 Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve: | Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. |
Székhely: | 7400 Kaposvár, Egyenesi út 98. |
Adószám: | 12316120-3-14 |
Cégjegyzékszám: | 14-09-307358 |
Nyilvántartó: | Somogy Megyei Bíróság mint Cégbíróság |
Képviselő: | Horváth Győző |
Elérhetőség: | info@hicomm.hu |
1.2 Felhasználó
Az a természetes vagy jogi személy, aki a rendszerbe regisztrál, és így a Szolgáltató a feladatlista rendszer felhasználójaként nyilvántart.
1.3 A szolgáltatás leírása
A Szolgáltató egy olyan Internet alapú rendszert nyújt a felhasználó számára, melynek segítségével szervezheti, ütemezheti és elvégezheti a napi teendőit. Feladatokat delegálhat, megoszthat valamint publikussá is tehet. A rendszer a reggeli áttekintés módszer alkalmazásával támogatja és megkönnyíti a napi munka szervezését, rendszerezését. A feladatlista rendszer gyors hozzáférést nyújt a személyes és céges feladataihoz, a rendszerbe felvitt információkhoz.
A Felhasználó által felvett feladatokat, információkat kizárólag a Felhasználó és a Felhasználó által kiválasztott (delegált) másik Felhasználó láthatja, módosíthatja.
1.4 Szerződés hatálya
A Felhasználói Szerződés hatálya
a szerződéskötés pillanatától, annak bármelyik fél által történő felmondásáig tart.
1.6 Szerződés felmondása, felhasználói adatok törlése
1.6.1 A szerződés felmondását a Felhasználó bármikor a kezdeményezheti az alkalmazás felületén a beállítások részben. A felmondás egy e-mail-es aktiválást követően azonnal megtörténik. A felhasználó adatai azonnal törlődnek a rendszerben.
1.6.2. A felhasználó indoklás nélkül írásban is kérheti a szerződés felbontását és az általa felvitt adatok törlését. A szolgáltató a felhasználó azonosítása után törli a kért adatokat és a szerződés felmondását tudomásul veszi.
1.6.3 A Szolgáltató 1 hónapos határidővel, indoklás nélkül felmondhat a Felhasználónak.
1.6.4 Szerződésszegés esetén bármelyik fél azonnali hatállyal felmondhatja a szolgáltatást.
2. A szerződés tárgya
2.1 A Szolgáltatás
2.1.1 A Szolgáltató az előfizetés időtartalma alatt a Felhasználói Szerződésben meghatározott, az 1. pontban körülírt szolgáltatást
biztosítja a Felhasználónak.
2.1.2 A Szolgáltató folyamatosan fejleszti a feladatlista rendszert.
2.1.3 A Szolgáltató a feladatlista rendszeren kívül további extra szolgáltatásokat is kifejleszthet, valamint harmadik fél szolgáltatását közvetítheti, melyek nem feltétlenül részei az lapszolgáltatásnak. Jelen szerződésnek nem része a külön díjért igénybe vehető extra szolgáltatások, így azokra egyedi szerződések érvényesek.
A fejlesztések csak bővíthetik a feladatlista szolgáltatások számát, és funkcionalitásukat.
3. A Szolgáltatás díja
3.1 A szolgáltatás díja
A szolgáltatást a Felhasználó díjmentesen veheti igénybe. A szolgáltatás mennyiségi, időbeli vagy funkcionális korlátozásokat nem tartalmaz.
4. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
4.1 A Szolgáltató köteles a Felhasználó számára a feladatlista rendszer használatának lehetőségét folyamatosan
biztosítani.
4.2 A rendszer használatához szükséges leírást a Szolgáltató a közzéteszi a www.feladatlista.hu honlapokon, az esetlegesen felmerülő
problémákat e-mailben orvosolja.
4.3 A Szolgáltató a rendszer üzemelésére 99% rendelkezésre állást vállal.
4.4 A Szolgáltató a Felhasználótól kapott valamennyi információt kizárólag a feladatlista rendszer működtetése érdekében jogosult felhasználni.
Ettől eltérni csak a felhasználó előzetes engedélyével lehet. Az adatvédelemmel és adatkezeléssel kapcsolatos további részletek az
‘Adatvédelmi Szabályzatban’ találhatók.
4.5 A Szolgáltató jogosult a részére a Felhasználó által megadott alap az azonosításhoz szükséges adatokat ellenőrizni.
5. A Felhasználó jogai és kötelezettségei
5.1 A Felhasználó jogosult a feladatlista rendszerben felvitt saját adatait, információit tetszőleges időben és tetszőleges
számban módosítani.
5.2 A Felhasználó jogosult a feladatlista minden szolgáltatását igénybe venni.
5.3 A Felhasználó köteles az alapadataiban bekövetkezett változásokat, a rendszerben 15 napon belül aktualizálni.
5.4 A Felhasználót a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosító és jelszó tekintetében harmadik személyekkel szemben titoktartási
kötelezettség terheli, amelynek alapján köteles azokat titokban tartani.
Ezen kötelezettségének megszegéséből eredő kárért teljes körű felelősséggel tartozik.
6. A felhasználói szerződés megszűnése
6.1 A felhasználói szerződés megszűnik:
- a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
- a Felhasználó jogutód nélküli megszűnésével,
- a felek közös megegyezésével,
- bármelyik fél által történő felmondással.
6.2 A Szolgáltató azonnali hatállyal egyoldalúan felmondhatja a Felhasználói Szerződést és megszüntetheti a feladatlista rendszerhez a
hozzáférését, ha jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket a Felhasználó súlyosan megszegi. Súlyos szerződésszegésnek minősül különösen:
- illegális tartalom elérhetővé tétele
- a Szolgáltató rendszerének biztonságos és stabil működésének veszélyeztetése,
- más tagok zaklatása, rágalmazása, becsületsértése vagy más módon más felhasználók személyiségi és egyéb jogainak megsértése,
6.3 A szerződés megszűnésének visszamenőleges hatálya nincs.
6.4 A Felhasználó a Felhasználói Szerződést írásban mondhatja fel.
7. Felhasználó személyes adatainak a kezelése
7.1 A szolgáltató regisztrációkor elkéri a felhasználó e-mail címét és nevét, melyet kizárólag a szolgáltatás müködtetése érdekében használ, ezen adatokat harmadik félnek nem adja ki.
- Az e-mail címet azonosításhoz használja a rendszer.
- A név a felhasználó profiljába kerül beírásra az első bejelentkezés után.
7.2 Felhasználó tárolt adatainak törlése
- A felhasználó a [Beállítás] ablakon levő [Törlés] tabfülön kérheti a felhasználó a fiókja törlését, ami egy e-mail-es visszaellenörzés után azonnal megtörténik.
- A felhasználó az info@hicomm.hu címre küldött e-mailben kérheti a tárolt adatainak a törlését.
8. Az Általános Szerződési Feltételek módosításának lehetősége
Jelen tartalommal az Általános Szerződési Feltételek 2012. január 1-jétől hatályosak.
Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan
módosítsa. A felhasználó elfogadja a módosított feltételeket, amennyiben annak hatálybalépése után belép a rendszerbe.